Δευτέρα, Νοεμβρίου 30, 2015

ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ Η SINEAD O’CONNOR

Η διάσημη τραγουδίστρια που είχε περάσει πολλά προβλήματα -ψυχολογικού κυρίως χαρακτήρα- τα τελευταία χρόνια θέλησε να βάλει τέλος στη ζωή της χθες βράδυ. Και είχε προειδοποείσει σχετικά μέσω Facebook.

Η τραγουδίστρια αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο νοσοκομείο όπου αναρρώνει ύστερα από απόπειρα αυτοκτονίας που έκανε χθες το βράδυ.


Η 48χρονη, σήμερα, τραγουδίστρια ήταν προφανώς απελπισμένη και νιώθωντας ολοκληρωτικά προδωμένη, όπως παραδέχεται, χθες το βράδυ πόσταρε στον λογαριασμό της στο Facebook ένα κείμενο που στην ουσία ήταν σημείωμα αυτοκτονίας.

"Πόσο να αντέξει μια γυναίκα. Αυτό που μου έκαναν αυτή την τελευταία εβδομάδα είναι αβάσταχτο. Ο άντρας μου, η οικογένειά μου, St Pats και An Gardai Siochana, ο γιος μου, Τζέικ και η Ντονάλ Λάνι και η Άντζελα Σίνγκλετον, το κορίτσι του γιου μου, οι φίλοι του." -και ένα σωρό ακόμη ονόματα

"... Οι τελευταίες δύο νύχτες με αποτελείωσαν. Έχω πάρει υπερβολική δόση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος, για να κερδίσω τον σεβασμό. Δεν είμαι στο σπίτι μου, είμαι σε ένα ξενοδοχείο κάπου στην Ιρλανδία, με άλλο όνομα. Αν δεν έκανα αυτήν την ανάρτηση, τα παιδιά μου και η οικογένειά μου δεν θα το μάθαιναν. Θα μπορούσα να ήμουν νεκρή εδώ για εβδομάδες και κανείς να μην το μάθει. Είμαι τόσο φρικτή μητέρα και άτομο, που έχω μείνει μόνη μου"

LEFT 

ΠΡΕΖΑ TV
30-11-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: