Τετάρτη, Ιουλίου 30, 2014

ΝΕΟ ΘΡΙΛΕΡ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Της ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑ
Στον Χολαργό, ο Μιχάλης ήταν τυχερός. Πρόλαβε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, χθες το πρωί, όταν η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα - μαζί και την αναπνοή του. Πρόκειται για το δεύτερο κρούσμα μέσα σε μία εβδομάδα που επιβεβαιώνει ότι από την τακτική διακοπής ρεύματος της ΔΕΗ δεν εξαιρούνται ούτε οι ευάλωτοι καταναλωτές.  
«Θα κατέληγα κι εγώ σαν την καημένη τη γυναίκα της Κρήτης», λέει αναφερόμενος στο τραγικό θάνατο που βρήκε η τετραπληγική γυναίκα στα Χανιά, όταν η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα και σταμάτησε να λειτουργεί το μηχάνημα που υποστήριζε την αναπνοή της.


«Αναπνέω κι εγώ με μηχανική υποστήριξη», λέει ο Μιχάλης. «Είμαι πολύτεκνος πατέρας, ανάπηρος, καρδιοπαθής, διαβητικός με βαριά αναιμία. Ο γιος μου έχει ποσοστό αναπηρίας 67%. Η μητέρα μου είναι καρδιοπαθής και καρκινοπαθής. Εχω κάνει αίτηση να υπαχθώ στους ευάλωτους καταναλωτές, γιατί εκτός όλων είμαι και άνεργος. Περιμένω να πάρω την αναπηρική μου σύνταξη», ισχυρίζεται και περιγράφει τη χθεσινή αναστάτωση, η οποία τελικά είχε αίσιο τέλος.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο 45χρονος, «η ΔΕΗ μάς έβγαλε 5 λογαριασμούς από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούλιο. Από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάρτιο μας έστειλαν τρεις λογαριασμούς συν μία δόση από το χαράτσι κάθε 15 ημέρες. Σε πέντε μήνες καλούμαι να πληρώσω 1.900 ευρώ. Δεν έχω τη δυνατότητα!»

«Οταν κόπηκε το ρεύμα, πήγα απευθείας στο Σισμανόγλειο, με υποξαιμία και αρρυθμίες», δηλώνει. «Πήρα τηλέφωνα σε όλα τα υπουργεία και διαμαρτυρήθηκα, εξήγησα τι συμβαίνει, η γυναίκα μου πήγε στη ΔΕΗ να διαμαρτυρηθεί γιατί είμαστε στο κοινωνικό τιμολόγιο. Της είπαν ότι έχασαν την καρτέλα με τα στοιχεία μας. Τελικά, έγινε επανασύνδεση. Αν ήταν κάποιος ηλικιωμένος που δεν ήξερε πώς να το χειριστεί, θα θρηνούσαμε θύματα».

Αντίθετα η ΕΥΔΑΠ

Σε αντίθεση με τη ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ ανακοίνωσε ότι σταματάει η αναγκαστική είσπραξη των χρεών προς την εταιρεία μέχρι ύψους 3.000 ευρώ έως τον Ιούνιο του 2015. Οπως επισημαίνεται, τη σχετική απόφαση έλαβε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας «λόγω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας».

Σύμφωνα με την εταιρεία, απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη των οφειλετών στη ρύθμιση αποτελεί η έγκαιρη προσέλευσή τους για το διακανονισμό της αποπληρωμής των χρεών τους σε δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τις προϋποθέσεις εφαρμογής του, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ.

http://www.enet.gr/ 

ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: