Τρίτη, Απριλίου 15, 2014

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΡΟΥΠΑΚΙΑΣ: «ΘΥΜΩΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΥΣΣΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΒΡΙΣΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ»

Το κατώφλι των ανακριτριών που χειρίζονται την υπόθεση της Χρυσής Αυγής πέρασε σήμερα, Μεγάλη Τρίτη, ο Γιάννης Καζατζόγλου, ο οποίος έχει προφυλακιστεί για συνέργεια στη δολοφονία του νεαρού τραγουδιστή, Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος αρνήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις των ανακριτριών, ενώ υποστήριξε πως δεν βρισκόταν στο σημείο της δολοφονίας και γενικότερα στην περιοχή του Κερατσινίου.

Στον ίδιο ισχυρισμό προχώρησε χθες, Μεγάλη Δευτέρα κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας απολογίας του και ο Γιώργος Ρουπακιάς, ο οποίος, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, κάλυψε τον Καζατζόγλου. Συγκεκριμένα, ο Ρουπακιάς αναφερόμενος στον Καζατζόγλου υποστήριξε πως δεν ήταν μαζί του, παρόλο που το κινητό του βρέθηκε στο αυτοκίνητο του δολοφόνου.


«Ο Καζατζόγλου δεν βρισκόταν στο σημείο της δολοφονίας. Τον συνάντησα λίγη ώρα πριν για να του δώσω φέιγ βολάν. Εκεί τον πήραν τηλέφωνο και αφηρημένος ενώ μιλούσαμε άφησε το κινητό του κάπου στο αυτοκίνητο. Εφυγε από το σημείο και εγώ είδα το κινητό και το μάζεψα στο ντουλαπάκι να του δώσω την επομένη» είπε ο Ρουπακιάς στη συμπληρωματική του απολογία που αριθμεί 52 σελίδες.

Αναλυτικά τα όσα περιέγραψε ο Ρουπακιάς στην ανακρίτρια για τα λεπτά πριν από τη δολοφονία του Φύσσα

Ρουπακίας: «Στις 11.30 μου τηλεφώνησε ο απόστρατος και μου είπε ''κατέβα στη τοπική''»

Ανακρίτρια: Γιατί πήγατε;

Απάντηση: Νόμιζα ότι είχαν βάλει βόμβα όπως στα γραφεία του Πειραιά την προηγούμενη βδομάδα ή πως ήταν μαζεμένοι αναρχικοί. Πηγα και εκεί μας είπαν πως "έχει εγκλωβιστεί ένας δικό μας στο Κερατσίνι και πάμε να τον απεμπλέξουμε". Μόλις φτάσαμε έξω από την καφετέρια Κοράλι είδαμε τους αναρχικούς και ήταν μαζί και ο Φύσσας. Πήγαινα σιγά σιγά με αυτοκίνητο, δεν μπορούσα να σταματήσω και εκεί ο Φύσσας μού φώναξε "τι κάνεις εδώ ρε , φύγε". Προχώρησα παρακάτω και έκανα το γύρο του τετραγώνου. Εκεί με ξαναείδε ο Φύσσας με άλλα 4 άτομα και μου είπε "πάλι εσύ έλα εδώ να σε κανονίσω". Ερχονται προς το μέρος μου και ο Φύσσας άρχισε να με βρίζει. Με το που τους βλέπω αρπάζω τον πτυσσόμενο σουγιά για εκφοβισμό μόνο. Επεσε πάνω μου ο Φύσσας και μου έριξε 4-5 μπουνιές και πάνω στην αυτοάμυνα τον χτύπησα.

Ανακρίτρια: Αφού είστε μόνος στο αυτοκίνητο και βλέπετε 4-5 να έρχονται γιατί δεν φεύγετε;

Ρουπακιάς: Είχα θολώσει. Θύμωσα γιατί μου έβρισε το σπίτι. Όπως είχα παρκάρει η πλευρά της πόρτας μου ήταν προς τον Φύσσα, ότι κι αν έκανα θα με προλάβαινε.

Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες, σύμφωνα με τον συνήγορο του ζήτησε πολλές φορές συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος υποστηρίζοντας ότι χάλασε δυο σπίτια.....


.iefimerida.gr 
ΠΡΕΖΑ TV
15-4-2014
   

Δεν υπάρχουν σχόλια: