Τετάρτη, Αυγούστου 14, 2013

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 19ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΕΛΕΓΧΟΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΕ ΤΡΟΛΕΪ-Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!

Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΗΛΠΑΠ Ν.Π,ΚΡΑΤΗΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΟΝ 19ΧΡΟΝΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΝΩΣΤΗ...ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ...
«Είμαι άνεργος και εγώ και η... οικογένειά μου. Δεν έχω χρήματα ούτε για το εισιτήριο, ούτε για το πρόστιμο». Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του νεαρού, σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών του τρόλεϊ.

Λίγα λεπτά αφού έχει σημειωθεί η τραγωδία, το τρόλεϊ έχει σταματήσει και στο σημείο είχαν καταφθάσει πέντε περιπολικά, με τη κατάσταση να είναι ηλεκτρισμένη, καθώς επιβάτες και περαστικοί προπηλάκισαν τόσο τον ελεγκτή, όσο και τον οδηγό.


Όπως αναφέρει το eurospy.gr, που δημοσίευσε και σχετικό βίντεο, μία κοπέλα που κάθεται στο πεζοδρόμιο σε κατάσταση «αμόκ» μην μπορώντας να πιστέψει τι συνέβη λίγα λεπτά πριν, σηκώνεται και εκσφενδονίζει ένα μπουκάλι νερό προς τον ελεγκτή λέγοντάς του:

«Σε ακούω τόση ώρα πάνω από το κεφάλι μου. Πήρες τη ζωή του παιδιού το καταλαβαίνεις;»

Αμέσως τα αίματα ανάβουν και πάλι. Ο ελεγκτής ζητά να πάει αυτόφωρο η κοπέλα ενώ κάποιοι επιβάτες απευθυνόμενοι στον οδηγό και τον ελεγκτή λένε «Να δούμε πως θα κοιμάστε τα βράδια». - See more at: http://www.contraseolous.gr/2013/07/blog-post_4041.html?spref=fb#sthash.aimEEU68.dpuf

ΠΡΕΖΑ TV
14-8-2013

4 σχόλια:

Νορα Ράλλη είπε...

Δεν έχω ξαναμιλήσει ποτέ έτσι αλλα ως εδώ! Ντροπή και αίσχος, κοινωνική διαπόμπευση για να μην πω την εσχάτη των ποινών σε όλους τους ΜΑΛΑΚΕΣ (και αυτή τη φορά ΟΧΙ, δεν είμαστε όλοι)! Ψηφίζουν άλλους μαλάκες και ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ μαλάκες και ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ! Τι λέτε κα Διβάνη, που κάνετε και μάθημα σε 18χρονους στο πανεπιστήμιο και θεωρείστε και νεοκουλτούρα των ελληνικών γραμμάτων; Τζαμπατζής το παιδί έτσι; Για να πηγαίνει ο Παναγιωτοπουλος με στρατιωτικό ελικόπτερο για μπάνιο στον Αστέρα, τζαμπατζής το παιδί έτσι; Για να βγαίνει ο Άδωνις και να το παίζει υπουργός, τζαμπατζής το παιδί έτσι; Για να βγαίνει ο Τατσόπουλος και να το παιζει εναλλακτικός, τζαμπατζής το παιδι έτσι;... Είμαι από το Περιστερι και δεν πληρώνω εισιτήριο (και όποιος δεν μπορει να καταλάβει το γιατί, φταίει!). Είμαι τζαμπατζής κι εγώ. Ο δολοφόνος μου είναι κάπου εκεί έξω;

Ανώνυμος είπε...

οι χιτλερικοι οταν εριχνανα ανθρωπους στους φουρνους, ισχυριζονταν οτι "κανουν τη δουλεια τους".

Ανώνυμος είπε...

Με μια κωλοτούμπα που θα ζήλευαν και οι ακροβάτες, αποσύρθηκε η προκλητική διάταξη με την οποία δινόταν η δυνατότητα σε βουλευτές, δημάρχους και πρώην νομάρχες να εξαγοράσουν πλασματικά χρόνια ασφάλισης και να πάρουν μεγαλύτερη σύνταξη. Η πονηρή ρύθμιση που προσπάθησε να περάσει ο διοικητής του ΙΚΑ, πρώην ταμίας του ΠΑΣΟΚ, Ρ. Σπυρόπουλος, αποσύρεται άρον – άρον καθώς προκάλεσε την κοινωνία. Ο υπουργός Εργασίας, Γ. Βρούτσης έκανε το αυτονόητο και την πήρε πίσω διότι εκτός από τη γυναίκα του και ο Καίσαρας πρέπει να είναι τίμιος.
http://www.zougla.gr/greece/article/apografi-mamou8-asfalismenon-sto-ika
Το μόνο βέβαιο οτι ο κ. Σπυρόπουλος θα είναι ισόβιος και αμετακίνητος
για όσο επιθυμεί.

Ανώνυμος είπε...

η ζωη ειναι πολυ αδικη, γιατι να πεθανει αυτος και οχι εσυ;