Παρασκευή, Ιουνίου 28, 2013

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΗΜΟΥΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

-ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ-
ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΧΟΥΝΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: «Έχω ζητήσει κι εγώ το λόγο και δεν τέλειωσε η κ. Κωνσταντοπούλου»!

- ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: «Μα, δεν τελειώνει! Θα μας λέει εδώ πέρα ιστορίες μέχρι αύριο το πρωί!».

- ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Πώς συμπεριφέρεστε έτσι; Πού νομίζετε ότι βρίσκεστε; Διακόπτετε μέλος της Επιτροπής!».


- ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: «Πάντως όχι εκεί που βρισκόσουν εσύ σαράντα χρόνια που ζεις τώρα!».

- ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τι είπατε;».

- ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: «Όχι εκεί που βρισκόσασταν εσείς στη ζωή σας, που είναι μέχρι τώρα σαράντα χρόνια. Εγώ κάπου σε ένα χωριό…».

- ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν είναι η ζωή μου σαράντα χρόνια…».

- ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: «Σαράντα δύο, πόσα;».

- ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «…αλλά μάλλον θέλετε να πείτε ότι πριν σαράντα ένα χρόνια εσείς διοριστήκατε επί χούντας εισαγγελέας. Εγώ είμαι ευτυχώς πολύ μικρότερη».

- ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): «Δεν διορίστηκα, πέτυχα στο διαγωνισμό, είναι τιμή μου, είχα άριστες εκθέσεις και…».

- ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Θέλω να ολοκληρώσω αυτό το οποίο έλεγα».

- ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: «Τη Δευτέρα στις 18.00΄ έχουμε συνεδρίαση για να συζητήσουμε για το πόρισμα. Λύεται η συνεδρίαση».



ΠΡΕΖΑ TV 
28-6-2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: