Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2013

ΚΑΜΜΕΝΟΣ: «ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙ» …ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ;


ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ...ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΑΔΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ...Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΑΜMΕΝΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΊΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.ΤΩΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΦΟΡΟΥΣ...
ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΒΡΗΚΕ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΡΑΓΕ;;;
Περί οικονομικών δυσκολιών, Χρυσής Αυγής και ζήλειας μίλησε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, σε χθεσινή τηλεοπτική του εμφάνιση.


«Είμαστε ένας λαός περήφανος. Ο ένας δεν λέει στον άλλο ότι δεν έχει να πληρώσει φόρο. Ο ένας δεν λέει στον άλλο ότι είναι στα πρόθυρα του Κορυδαλλού. Όλοι είμαστε. Εγώ ομολογώ ότι την τρίτη δόση του φόρου εισοδήματος δεν έχω να την πληρώσω. Το χαράτσι που μου ήρθε για το 2010 και 2011 δεν έχω (λεφτά) να το πληρώσω. Έχω πέντε παιδιά. Δεν είμαι κανένας άνθρωπος που κάνω ζωή περίεργη. Αυτή η επίθεση που γίνεται στην αξιοπρέπεια του Έλληνα πρέπει να σταματήσει τώρα. (...) Τα παιδιά μας δεν γίνεται να πηγαίνουν μετανάστες στο εξωτερικό». Αυτή ήταν η πιο αναπάντεχη δήλωση του Πάνου Καμμένου στο Βράδυ. 

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων παραδέχθηκε ότι του έχει περάσει από το μυαλό να παρακολουθήσει γυναίκα (σ.σ. Όπως έκανε ο κοσμηματοπώλης που συνέλαβαν τα μέλη της προσωπικής του συνοδείας) και εξήγησε ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένα νεοναζιστικό κόμμα που είναι έξω από τα πλαίσια της Δημοκρατίας και όταν ο ελληνικός λαός καταλάβει το λάθος του θα τους βγάλει έξω από την Βουλή.



Πηγή: Καμμένος: «Δεν έχω να πληρώσω φόρο εισοδήματος και χαράτσι» [βίντεο] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/87378#ixzz2Isyr5J7w
ΠΡΕΖΑ TV
24-1-2013

2 σχόλια:

Alexlai είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Alexlai είπε...

Άν δέν κάνω λάθος, οι προεκλογικές εκστρατίες στην Ελλάδα χρηματοδοτούντε απο τα κρατικά ταμεία και όχι απο τις τσέπες του κάθε φιλόδοξου λαμογιού...οπότε δεν έχει νοήμα το παραπάνω άρθρο...(όχι οτι δέχομαι πως δεν έχει να πληρώσει...και φυσικά όχι πως πρέπει να πληρωθεί απο κανέναν το οποιοδήποτε χαράτσι...)